Prodej dámské obuvi na Internetu
Máte zájem prodávat dámskou obuv pro volný čas a sportovní aktivity? Chtěli byste mít k dispozici vlastní e-shop a nabízet skutečné služby na úrovni? Pak se zamyslete nad některými dílčími kroky, které by vám mohly být ku prospěchu:
Podrobný popis – v některých internetových obchodech se o obuvi prakticky nedozvíte nic podstatného, takže jdete raději jinam, a nejraději nakupujete tam, kde se podrobný popis zboží neodbývá. Vaše klienty bude zajímat materiál všech částí obuvi, použité technologie a metody výroby usně, podrážky a stélky atd.
Produktové fotografie – fotografie by měly být v co největším rozlišení, vaše originální (autorská práva), a zaměřené i na detail.
Velikosti obuvi – co e-shop s obuví, to různé číslování, a někdy vám jde z toho hlava kolem. Nabídněte ženám, aby si vybíraly velikosti bot podle délky chodidla, což je ten nejpřesnější způsob. Popište dopodrobna metodu měření velikosti chodidel na podlaze se zapřenou patou o pevnou podložku a kolmým pravítkem na hraně palce a zmiňujte se i o tom, že každá noha může být i jinak dlouhá.
Funkční a spolehlivý e-shop – jestliže je e-shop spolehlivý, není matoucí, poskytuje relevantní informace a je dostatečně přehledný, lidé v něm budou nakupovat rádi.
Doprava zdarma a bezplatné vrácení či výměna zboží – nabídněte lidem v rámci svých možností od určité částky za nakoupené zboží dopravu zdarma. Vhodné bude i zdarma vrácení například se štítkem pro přepravní společnost. Stává se, že se zákazník zmýlí ve velikosti, nebo chce výrobek vrátit, a další přepravné celkovou cenu nákupu podstatně zvýší, což je pro některé zákazníky neakceptovatelné.
Problematika SEO – bez SEO byste do světa Internetu neměli vůbec vstupovat, leda, že byste si tvořili webové stránky jen sami pro sebe. SEO agentura se stará o to, aby váš web při komunikaci s vyhledávači získal jednu z prvních pozic, a tím pádem potřebnou zákaznickou klientelu. Pro lepší informovanost a podchycení zákaznického zájmu na Internetu je také žádoucí správa PPC reklamy.